Vi tilbyder:

• Behandling af smerter i muskler og led, herunder f.eks. tennisalbue, skuldersmerter, knæsmerter, forstuvede ankler, m.m.
  • Genoptræning efter skader og operation, f.eks. knoglebrud, nye knæ og hofter, skulderoperationer m.m.
  • Holdtræning
  • Mobil fysioterapi
  • Idrætsfysioterapi
  • Genoptræning efter af blodprop/hjerneblødning, sclerose, parkinsons sygdom, og andre neurologiske sygdomme
  • Behandling af slidgigt, GLA:D® også til rygpatienter (Godt liv med Artrose i Danmark), leddegigt, kroniske gigtsygdomme, Bechterew m.fl.
  • Træning til KOL-patienter (rygerlunger)
  • Kredsløbstræning
  • Behandling af spændingshovedpine
  • Kinesiotaping

Behandling af patienter

​Vi tilstræber at have kort ventetid på behandling af akutte skader. I de fleste tilfælde vil vi kunne tilbyde en tid inden for få dage. Hvis du kan komme med kort varsel, ringer vi ved afbud.

Vi behandler patienter både med og uden henvisning fra lægen.

Første gang du kommer på klinikken skal vi oprette en journal og have nogle oplysninger fra dig. Derfor tager første gang længere tid end de efterfølgende gange. Du skal medbringe dit sundhedskort hver gang du kommer på klinikken. Hvis du har et helbredstillæg skal vi se dokumentation for dette, og vi skal vide om du er medlem af Sygeforsikringen Danmark.​

Kontakt os og bestil

tid til behandling

Skal vi kontakte dig?